هم‌قدمِ راوی

چرا «هم‌قدمِ راوی»؟

راوی قرآن ما، راه بلد است، آشناست
به جاده. دیری است که پرچم حق را
به دوشش نهاده‌اند؛ بایـد با او هم‌قدم
شویم تا گـم نشـویم... تا برسیـم... تا
عاقبت به خیر شویم.
قـرار اسـت «المتــقدم لـهم مـارق و
المـتأخر عنهم زاهـق» نباشـیم. قـرار
است «الـلازم لهم لاحـق» باشیـم...
هم‌قدمِ راوی باشیم.

هم‌قدمِ راوی در تلگرام باشید:
Hamghadameravi@

جنبش letter4u

طبقه‌بندی موضوعی
آخرین نظرها
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۰۱:۲۳ - ...
    ali bod

روایت امام امت (حفظه الله) از آزادی خرمشهر

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ب.ظ

بعثی‌های اسیر شده در عملیات «الی بیت‌ المقدس»

هر سال که یوم الله سوم خرداد می‌شود؛ ناخودآگاه به فکر شهر درونم می‌افتم و تقابل قوای رحمانی با قوای شیطانی آن. کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر درونم، پر است از رد این درگیری‌ها؛ هنوز فکر می‌کنم اسیر است و چالش‌هایش تمامی ندارد... ناامید نیستم البته و هرگز هم نخواهم شد إن‌شاءالله و سوم خرداد که می‌شود، بیشتر یاد می‌کنم و بیشتر پیام برای نیروهای کمکی می‌فرستم... زخمی‌ام، خاکی‌ام، لباس رزمم، وصله‌دار است؛ اما سلاحم بی‌رمق نیست اگر خودم گاهی بی‌رگ می‌شوم...

این تقابل، با دشمنی قسم خورده است و تا زنده‌ام، می‌دانم که خرّم‌شهر درونم، پر است از انفجار و صدای ناله و نعره‌های شادی و حزن دشمن و البته نوای قریب و غریب روضه و توسل ... و دویدن، نفس زدن و تکبیرهای «الله اکبر»...

باز هم باید قوای رحمانی بیشتری را بطلبم... بارها اسیر شده‌ام و با یاد شهدا، گریخته‌ام از چنگال شیاطین، بارها زمین خورده‌ام؛ باید فکری کنم... باید که موج بیسیمم را تنظیم کنم برای ارتباط با سنگر فرماندهی؛ آخر چند روز است که موج یک خمپاره‌ی بی‌پدر، تنظیمش را به هم ریخته است... خوب است که در ماه رجبم؛ گوشی بیسیمم را در دست می‌گیرم: بسم الله... یا من ارجوه لکل خیر...  و امن سخطه عند کل شر ... حالم چقدر خوب می‌شود...

اما انگار باز هم یک چیزش کم است، باید قوای بیشتری را به یاری بخواهم، باید توان رزمی‌ام را مضاعف کنم؛ تا روزی که خدا، مرا هم آزاد کند! چه کنم؟! ... فهمیدم... شب جمعه باشد و ندانی چه کنی؟!

بچه شیعه! یا علی: السلام  علیک یا ابا عبد الله......


مطالب مرتبط:

حجت اسلام...

نظرات  (۵)

  • شهید مهدی زین الدین
  • ای شاه سوار ملک هستی
    سلطان خرد به چیره دستی
    ای ختم پیمبران مرسل
    حلوای پسین و ملح اول
    سر خیل تویی و جمله خیلند
    مقصود تویی همه طفیلند
    مبعث پیامبر اکرم (ص)را به شما و همه دوستان تبریک عرض می کنم.
    پاسخ:
    سلام و تبریک
  • شهید مهدی زین الدین
  • ای دل تو چه می کنی ؟می مانی؟یا می روی؟
    و تو ای آنکه در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بودی
    و اکنون در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه بشریت پای به سیاره زمین نهاده ای
    نومید مشو که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه خون توست
    تا تو زنجیر خاک از پای اراده ات بگشایی و از خود و دلبستگی هایش هجرت کنی
    و به کهف حصین لا زمان و لا مکان ولایت ملحق شوی و فراتر از زمان و مکان خود را به قافله سال شصت و یکم هجری برسانی.
    "شهید مرتضی آوینی"
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/51735
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی
    پاسخ:
    سلام و سپاس
    بسم الله... یا من ارجوه لکل خیر... و امن سخطه عند کل شر

    یا زهرا
    پاسخ:
    ... و امن سخطه عند کل شر...
    خدا خودشش رحم کنه مطلب خوبی بود امروز سوم خرداد هست و تولد داییم که شهید شده از یکی از دوستام پرسیدم میدونی امروز چه روزیه گفت نمیدو نم بهش گفتم روز آزادسازی خرمشهر برگشت گفت بیخیال بابا .........بعضی وقتا میگم دایی من یا این همه شهدا ....واجونشون و واسه این مملکت دادن واسه امثال این آدمها ..که فقط دنباله خوشگذرونی هستن خدا خودش رحم کنه یاسیدالشهدا
    پاسخ:
    خدا عاقبت همه‌ی ما رو ختم به خیر کنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    /html>