هم‌قدمِ راوی

چرا «هم‌قدمِ راوی»؟

راوی قرآن ما، راه بلد است، آشناست
به جاده. دیری است که پرچم حق را
به دوشش نهاده‌اند؛ بایـد با او هم‌قدم
شویم تا گـم نشـویم... تا برسیـم... تا
عاقبت به خیر شویم.
قـرار اسـت «المتــقدم لـهم مـارق و
المـتأخر عنهم زاهـق» نباشـیم. قـرار
است «الـلازم لهم لاحـق» باشیـم...
هم‌قدمِ راوی باشیم.

هم‌قدمِ راوی در تلگرام باشید:
Hamghadameravi@

جنبش letter4u

طبقه‌بندی موضوعی
آخرین نظرها
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۰۱:۲۳ - ...
    ali bod

دولت تدفینِ امید

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ق.ظ

۱. با گذشت تنها چند روز از ماجرای حقوق‌های میلیونی و شکم‌های پُر شده از مال حرام، سه‌شنبه این هفته (۱۵ تیر ۹۵) لایحه‌ی اصلاح بودجه سال ۱۳۹۵، به مجلس شورای اسلامی ارائه شد. در این لایحه، دولت یازدهم بند «ب» از تبصره ۱۴ را، حذف کرد؛ یعنی این بخش: «از ابتدای تیرماه ۱۳۹۵، پرداخت یارانه به اشخاص مشمول این تبصره [یعنی سه دهک بالای درآمدی]، تصرف در اموال عمومی بوده و "جرم" محسوب می‌شود.» با حذف این بند، یارانه ثروتمندان حذف نخواهد شد و دولت هم با پرداخت یارانه به پُردرآمدها، مجرم نخواهد بود!!

.

۲همچنین به فاصله چند روز پس از شکست عملیات تروریستی داعش در تهران، دولت یازدهم در لایحه اصلاحی خود بر بودجه سال ۹۵، تبصره ۲۲ که مربوط به تقویت توان دفاعی کشور بود را، از بودجه سال جاری حذف کرد! یعنی این تبصره: «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است کلیه وجوه ارزی مستردشده ناشی از طرح دعاوی در مراجع بین‌المللی و کشورهای خارجی مربوط به قراردادهای نظامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا سقف ۵۰ هزار میلیارد ریال را، به ردیف درآمدی ۱۶۰۱۶۵ جدول شماره ۵ این قانون واریز کند...» یعنی حذف بخشی از اعتبارات دفاعی و تضعیف توان دفاعی کشور در برابر افزایش روز افزون دشمنی‌های دشمنان.

.

۳تا سه، چهار، پنج، .... صد نشه، بازی نشه!

.

.

.

پ.ن ۱: یعنی لاک گرفتنِ قانون حذف یارانه ثروتمندان، می‌تواند حذف حقُ الفراغت مدیرزادگان عزیز و دوست‌داشتنی را جبران کند؟!

پ.ن ۲: چرا هرگاه درباره داعش چیزی می‌نویسم، اصلاح طالبان و هواداران دولت، بد و بیراه نثارم می‌کنند؟! یا چرا وقتی داعش نتوانست در تهران کاری از پیش ببرد، دولت بودجه دفاعی را کاهش می‌دهد؟!

پ.ن ۳: این اقدام دولت یازدهم، حسن تدبیرِ جیبِ مدیرزادگان بود و امید داعش و دیگر دشمنان اسلام برای مقابله بیشتر با انقلاب اسلامی را، ارتقا بخشید.

پ.ن ۴: نمی‌دانم باید به یک حرکت وطن‌پرستانه (حرکت انقلابی پیش‌کش...) از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی امیدوار باشیم یا خیر؟!

پ.ن ۵: این‌ها تناقض در رفتار، گفتار و پندار کلیدداران و کاسبان تحریم نیست! این‌ها عین تدبیر و امید دولت راست‌گویان است...

پ.ن ۶: یک وقت فکر نکنید که این حرکت دولت محترم هم، یک گشایش از گشایش‌های روزانه برجام (پس از تعطیلی کارخانه‌ها و تولید ملی و ...) است ها!

پ.ن ۷: دولت تدبیر و امید برای پرداخت یارانه مردم، آنان را با انواع ادبیات تحقیر می‌کند و در شب پرداخت یارانه، ماتم و عزا به پا می‌کند؛ اما برای قطع نشدن یارانه ثروتمندان، لایحه خلاف قانون صادر می‌کند...  

پ.ن ۸: قانون بودجه سال ۹۵، در جلسه علنی روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ مجلس شورای اسلامی، تصویب شد و در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ به تأیید شورای نگهبان رسید.

 

نظرات  (۴)

ali bod
برنامه ششم توسعه رو هم اضافه کنید...
  • غلامحسین قنواتی
  • باسلام ازاینکه دوباره برگشتیدبسیارخوشحالم انشاالله موفق باشید وبتوانیم ازمطالب بسیارخوب وآموزنده وآگاهی بخش شما نهایت استفاده راببریم . خداهمه دولتمردان راعاقبت بخیرکندودنبال رفع مشکلات مردم باشندنه اضافه کردن مشکل به مردم.
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما

    از این که پیگیر مطالب اینجا هستید، خوشحالم. ممنون از قوت قلبتون


  • آقا سید جواد حسینی
  • با سلام
    بازگشت غرور آفرین تون رو بعد از چند مدت تبریک می گم و امیدوارم این دولت یر عقل بیاد و این یک سال باقیمونده رو مثل یک کلیدار مسلمون واقعی سپری کنن.
    پاسخ:
    سلام آسید جواد عزیز

    خدا کمک کنه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    /html>