هم‌قدمِ راوی

چرا «هم‌قدمِ راوی»؟

راوی قرآن ما، راه بلد است، آشناست
به جاده. دیری است که پرچم حق را
به دوشش نهاده‌اند؛ بایـد با او هم‌قدم
شویم تا گـم نشـویم... تا برسیـم... تا
عاقبت به خیر شویم.
قـرار اسـت «المتــقدم لـهم مـارق و
المـتأخر عنهم زاهـق» نباشـیم. قـرار
است «الـلازم لهم لاحـق» باشیـم...
هم‌قدمِ راوی باشیم.

هم‌قدمِ راوی در تلگرام باشید:
Hamghadameravi@

جنبش letter4u

طبقه‌بندی موضوعی
آخرین نظرها
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۰۱:۲۳ - ...
    ali bod

روزهای خدا

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۴۱ ب.ظ

ایام الله است این روزها...


و من چقدر این عکس و این صدا را دوست دارم...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

مطالب مرتبط:

صیاد دل آقا...

گویا راه‌های آسمان را خودش رفته...

نظرات  (۲۰)

سلام خسته نباشید ممنون که ازویلاگم دیدن کردید شهادت امام موسی کاظم (ع)روخدمتتون تسلیت عرض میکنم .مثل اینکه دفعه ی پیش ادرسواشتباه براتون فرستاده بودم
وهمچنین میخاستم بگم من به تاثیر گرفتن ازوبلاگ شما تشویق به این کارشدم وازاین بابت هم ازتون متشکرم
salarebikasan.blogfa.com
پاسخ:
سلام. زنده باشید.

تسلیت عرض می‌کنم. بله، با اجازه‌تون خودم درستش کردم.

شما لطف دارید بزرگوار.

یا علی
سلام الله علیه
بسیار زیبا بود. ممنون
پاسخ:
نظر لطف شماست.

یا علی سلام الله علیه
  • پرستار بسیجی
  • سلام
    خیلی متشکرم پاسختان مثل همیشه جامع و کامل بود. از مطالب وبلاگی که معرفی کردید خیلی استفاده کردم جالب بود.
    در پناه حضرت حق
    پاسخ:
    سلام رزمنده.
    زنده باشید، انجام وظیفه بود. در پناه حضرت مادر سلام الله علیها باشید همیشه...
    یا زهرا سلام الله علیها
    اگر میخواهیم در مسئله زن دچار خطا نشویم باید ذهن را از حرفهای کلیشه ای غربیها به کلی خالی کنیم.
    امام خامنه ای حفظه الله در دیدار امروز جمعی از بانوان


    سلام
    سپاس از حضورتان
    منتظریم بازم سربزن
    یازهرا
    پاسخ:
    اللهم احفظ امامنا الخامنه‌ای حتی ظهور الحجه عجل الله تعالی فرجه الشریف.
    سلام. وظیفه بود.
    یا زهرا
    سلام الله علیها
  • بسیجی دیپلمات
  • مَردم! همیشه نور خدا منجلی شود

    در سینه ای که مملوّ ِمهر ِولی شود

    من افتخار میکنم آری خدا کند

    جانم فدای حضرت سید علی شود..

    ***************************************
    سلام علیکم و رحمت الله
    ارادتمندیم.
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدای متعال بر شما
    دلم کما میخواهد...

    آن هنگام که میگویند امیدی نیست...

    برایش دعا کنید...

    نذری برایش بکنید...

    نذر حرم...

    نذر امام رضا...


    سلام بزرگوار ببخشید یه مدت نبودم خدمت برسم
    بروزم منتظر حضور ارزشمند شمااا ...
    پاسخ:
    سلام هم‌سنگرم.
    إن‌شاءالله دلتون امام رضایی باشه همیشه...
    خدمت می‌رسم حتمن
    یا علی
  • پرستار بسیجی
  • سلام هم قدم
    امروز تشیع پیکر پاک شهید مرتضی امینی پس از 26 سال مفقودی در شهرمان بود. اما متاسفانه چون در بیمارستان کارآموز(دانشجو) بودم نتوانستم در این مراسم مقدس شرکت کنم.گویا پیکر این شهید اخیرا در فاو تفحص شده است.اگر درباره چگونگی تفحص شهدا غواص توضیح دهید یا سایت وکتاب معتبری معرفی کنید ممنون می شوم چون همیشه نحوه تفحص شهدای غواص برای من سوال بوده است.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما.
    خدا همه‌ی ما رو به شهدا ملحق کنه إن‌شاءالله...

    کاش می‌گفتید به طور خاص چه سؤالی درباره تفحص این شهدای عزیز دارید؛ اما در حد خودم باید عرض کنم که محدوده‌ی عملیات‌های آبی و خاکی، مشخص بوده. غواص‌هایی که تو والفجر 8 و کربلای 5 شهید شدن، همون زمان جنگ تخلیه شدن عقب، یک سریشون رو هم آب برد؛ اما کربلای 4 شهدای غواص زیادی جا موندند و حتی مفقود شدند. از 60 گردانی که وارد عمل شدند؛ تقریبا یک سوم شهید شدند. احتمال داره بعضی از شهدای غواص این عملیات رو آب برده باشه سمت خاک عراق و اونجا مدفون شده باشن.

    تو عملیات‌های خیبر و بدر هم شهدای غواص موندند که بعضی‌هاشون تفحص شدند.
    کتاب هم به شکل اختصاصی از تفحص شهدای غواص چیزی ندیدم؛ اما درباره‌ی تفحص شهدا، می‌تونم کتاب‌های زیر رو خدمتتون معرفی کنم:

    «گوهرهای خفته در خاک»، انتشارات مرکز استاد انقلاب اسلامی
    «کتاب تفحص»، خاطرات محمد احمدیان

    وبلاگ هم «اینجا» رو ببینید.
    خدایا ..♥
    خواهش که هیچ ..
    التماست میکنم دو راهی های زندگیم را بردار
    من همین یک راهم را گاهی اشتباهی میروم ...!!
    .....................
    سلام
    ممنون که بهم سر زدید
    راستش کامنتتون به مطلبم خیلی تکونم داد آره راست میگید اینا شعاره و صد البته ادعا
    راستی منم این صدا رو دوست دارم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام. سلامت باشید... 
    ببخشید... فقط حرف دل بود.
    عاقبت به خیر بشید الهی
  • پایگاه ارزشی انقلابی


  • اللهم عجل الولیک الفرج

    سلام علیکم همسنگر

    در صورت تمایل به تبادل لینک و بنر به ما اطلاع دهید

    باتشکر از شما افسر جنگ نرم
    پاسخ:
    سلام برادر
    ممنون از حضورتون.
    موفق باشید
    روح تموم شهداشاد
    شادی روحشون صلوات
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    ای مادر چهار کشته ی عاشورا

    ای مرثیه خوانِ ماتم تاسوعا

    هر جا که تو را زینب کبری می دید

    می گفت که ای وای ، نیامد سقا
    پاسخ:

    منم که مادر شاه شهید علقمه‌ام

    منم که همسر مولا، کنیز فاطمه‌ام

    ز بعد غربت جانسوز شاه کربلا

    شده ذکر حسین یا حسین زمزمه‌ام...

    اندکی تربت که حل در چایی روضه شود

    هفت نسل بعد ما هم چون مسیحا میشود
    پاسخ:
    یا علی مدد...
    سلام هم قدم...
    حالت ان شا الله امام زمانی (عج) باد...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    آقا آمدنت دیر شده....
    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما...
    إن‌شاءالله و همچنین شما....
    تاراج کرد روی گلش هستی ما را / افزود چشم می زده‌اش، مستی ما را...
     التماس دعای فرج
    سلام
    ممنون از حضورتان.
    ان شا الله شهادت روزی همه ما.
    پاسخ:
    سلام. انجام وظیفه‌اس.
    إن‌شاءالله...
    انشا الله که دست ما رو بگیرن...

    التماس دعا
    پاسخ:
    إن‌شاءالله...
  • بسیجی دیپلمات
  • سلام علیکم و رحمت الله....
    کاش به جای مراسم و یاد بود و .... کاری کنیم که همیشه رفتار و منش شهیدان در مقابل چشمان ما باشد نه مقاطع زمانی خاص...
    وقتی در گلزار شهدا قدمی میزنی و میبینی مادر شهیدی عاشقانه مزار پسرش را می شوید و با او نجوا میکند جگرت آتش میگیرد....
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    این کارها هم، بالاخره خودش یه یادمان برای شهداست... و البته باید سیره‌ی شهدا در زنگیمون جاری بشه.
    یا علی
    سلام خدمت همه دوستان
    آری درک ما از مفهوم شهادت کم است این واقعا جای تاسف دارد من اطراف خودم گروهی را می بینم که نه حرمت شهید رو نگه می دارند ونه حرمت پدر شهید رو به خاطر کاشتن درخت در محل زندگی پدر شهید که خود نیز جانباز است او را به دادگاه و پاسگاه کشاندند در حالی که حالا دیگر توانایی زیادی ندارد من که او را دیدم دلش از دست اطرافیانش خون بود بد جوری تاسف خوردم امیدوارم درک کنیم و همیشه در راه راست ثابت قدم باشیم آمین
    پاسخ:
    سلام و آمیــــــن...
    باسلام روح شهیدآوینی وشهیدصیادوتمامی شهدای ایران شادباشد. سلامت بادرهبرفرزانه انقلاب جانم فدای رهبر
    پاسخ:
    سلام...
    آمــــــــــــین
    آقا سیدمرتضی،خودت گفتی مکه برای شما و فکه برای من... و چقدر خوب اثبات کردی برای رسیدن به آن عهد باطنی که فراخوانش عشق است،مکه که نه،بلکه همان فکه شد نقطه رهایی ات... حالا دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را زنده کن،چرا که ما نیز دلداده فکه و اصحابش هستیم،هرچند نه به سبک و سیاق شما!!! و اما تو ای صیاد دل پر درد صیاد دل ما... دعایمان کن تا أین عمار آقا را از جان و دل لبیک گوییم. خوشا بر احوال دل مملوء از یقینت که شد صیاد دل قرار قلبها...
    پاسخ:
    زیارت قبول و سلام خدا بر شما...
  • جان به قربان چادرت مادر
  • سلام.
    روح شهید صیاد شاد و تن امام خامنه ای سالم باد.
    یاعلی.
    پاسخ:
    سلام. شهید صیاد و شهید آوینی...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    /html>