هم‌قدمِ راوی

چرا «هم‌قدمِ راوی»؟

راوی قرآن ما، راه بلد است، آشناست
به جاده. دیری است که پرچم حق را
به دوشش نهاده‌اند؛ بایـد با او هم‌قدم
شویم تا گـم نشـویم... تا برسیـم... تا
عاقبت به خیر شویم.
قـرار اسـت «المتــقدم لـهم مـارق و
المـتأخر عنهم زاهـق» نباشـیم. قـرار
است «الـلازم لهم لاحـق» باشیـم...
هم‌قدمِ راوی باشیم.

هم‌قدمِ راوی در تلگرام باشید:
Hamghadameravi@

جنبش letter4u

طبقه‌بندی موضوعی
آخرین نظرها
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۰۱:۲۳ - ...
    ali bod

من اصرار می‌کنم!

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۹ ب.ظ


«ما گفتیم: تولید داخلی، کار ایرانی، سرمایه‌ی ایرانی! این معنایش این است که زرق و برق‌های نام‌هاى فرنگى، چشم‌ها را به خودش جلب نکند. همه بدانند که این محصولى که دارند می‌خرند، می‌تواند یک کارگر ایرانى را برخوردار کند، می‌تواند او را محروم کند؛ یک کارگر خارجى را برخوردار کند.

البته ما همه‌ى بشریت را دوست داریم؛ اما خب، کارگر ایرانى دارد تلاش می‌کند براى سربلندى این کشور، جزو مغتنم و عزیز پیکره‌ى این ملت است. او را باید تأیید کرد، او را باید تقویت کرد.

بعضى‌ها این را نمی‌‌فهمند و درک نمی‌کنند! یا برایشان نشانه‌ى تولید ایرانى و تولید خارجى فرق نمی‌کند؛ یا حتّى به عکس؛ به‌جاى این که دنبال نشانه‌ى تولید ایرانى بگردند، دنبال نشانه‌هاى تولید خارجی می‌گردند؛ این انحراف است، این خطا است. همه‌ى مردم مخاطب این بیانند.

من تأکید می‌کنم، اصرار می‌کنم، از همه‌ى ملت ایران درخواست می‌کنم؛ بروید به سمت مصرف تولیدات داخلى! این کار کوچکى نیست، این کار کم‌اهمیتى نیست، این یک کار بزرگ است.

البته دستگاه‌هاى حکومتى و دولتى - دولتى به معناى عام - در این جهت وظیفه‌ى مضاعف دارند. فلان وزارتخانه، فلان سازمان، فلان اداره وقتى می‌خواهد جنس داخلىِ خودش را تأمین کند، مطلقاً باید از جنس خارجى استفاده نکند؛ بروند سراغ تولیدات داخلى.

البته از این طرف هم از تولید کننده‌ى داخلى - چه آن مدیر، چه آن کارگر، چه آن سرمایه‌گذار - خواسته می‌شود و اصرار می‌شود که کار را تمیز، درست و کامل ارائه دهند.

هر دوى این‌ها اشاره‌ى اسلام و دستور دین مقدس ما است. استحکام کار را خدا از ما خواسته است، احترام به کارگر را هم خدا از ما خواسته است؛ امنیت زندگى و شغلى کارگر را خدا از ما خواسته است، امنیت سرمایه را هم خدا از ما خواسته است



دریافت
مدت زمان: 2 دقیقه 42 ثانیه

مرتبط:

نظرات  (۲)

سلام همسنگر
از شما درخواست می شود در جنبش وبلاگی"من رای می دهم" شرکت کنید و با قرار دادن یکی از لوگوی های جنبش ، سخنرانی های مقام معظم رهبری و پست هایی با این محوریت ما را یاری کنید.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر قدم رنجه فرمایید

http://www.mazloum.ir/page/entekhabat

منتظر یاری شما هستیم

یا علی
پاسخ:
سلام. یا علی
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/21698
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

/html>