هم‌قدمِ راوی

چرا «هم‌قدمِ راوی»؟

راوی قرآن ما، راه بلد است، آشناست
به جاده. دیری است که پرچم حق را
به دوشش نهاده‌اند؛ بایـد با او هم‌قدم
شویم تا گـم نشـویم... تا برسیـم... تا
عاقبت به خیر شویم.
قـرار اسـت «المتــقدم لـهم مـارق و
المـتأخر عنهم زاهـق» نباشـیم. قـرار
است «الـلازم لهم لاحـق» باشیـم...
هم‌قدمِ راوی باشیم.

هم‌قدمِ راوی در تلگرام باشید:
Hamghadameravi@

جنبش letter4u

طبقه‌بندی موضوعی
آخرین نظرها
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۰۱:۲۳ - ...
    ali bod

۱. فرانسه، خونِ آلوده به ایدز را در رگ ایرانیان تزریق کرد و برخی زیر پای باعث و بانی این جنایت تاریخی، فرش قرمز پهن کردند! و این "خودروشن‌فکر پندارها" به نشر پوسترهای اعتراض به این جنایت هم، شِکوه کردند که: بابا! حضرت ایشان تبرئه شده‌اند در دادگاه خودشان!

.

.

.

۲. فرانسه، داعش را تجهیز و حمایت و از سوی دیگر به پیامبر اسلام، توهین و گستاخی کرد و برخی از ایرانیان، خود را شارلی ابدو خواندند و سینه‌ی پر از کینه‌ی اینان‌، هرگز برای پیامبر رحمت، سپر نشد! کاسه‌لیسان شارلی، بارها است که جمهوری اسلامی را با داعش مقایسه می‌کنند!! لابد چون در صف اول مبارزه با استکبار و داعش و بزرگ‌ترین و مُهلک‌ترین خطر برای آن است، باید به گونه‌ای تضعیف و متهم شود تا خطر از سر محبوبشان بگذرد! 

.

.

.

۳. دود شامِ داعش، به چشم فرانسه رفت؛ برخی شتابزده و باچشمان خوا‌ب‌آلود، پیام تسلیت و همدردی صادر نمودند و نانجیبانی که چند هفته پیش، بابت شهادت سردار ایرانی به دست داعش، کلاه سبز به هوا انداخته بودند؛ این بار برای اعلان همدردی و محکوم کردن داعش، مقابل سفارت فرانسه صف کشیدند و زیر علمک گاز فرانسه، شمع روشن کردند!

چند روز پیش‌تر، همین جنس جنایت و بلکه صدها بار فجیع‌تر و غمبارتر، در کشتار شیعیان افغانستان و البته ضاحیه لبنان پیش آمد (یمن، سوریه، بحرین و ... بماند!)؛ اما آیا این جنایت‌ها هم، با "دست و روی نشسته" تسلی داده شد؟! آیا برای کودکان جانباخته‌ی مسلمان، شمع روشن شد؟ 

.

.

.

۴. رادیو فرانسه، فردای حملات تروریستی دولت خود، اعلام کرد: «باید به دنبال سرچشمه و ریشه این حملات تروریستی، در انقلاب اسلامی ایران بود!» و از شنیدن این خبر، شد در دل این فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ، صدهزار غنج و دلال عرض!

.

.

.

ما انقلابی‌ها، داغدار و خون‌خواه مظلومان عالم هستیم! همواره هم در صف مبارزه و کمین مستکبران و پرورندگان ظلم خواهیم بود! از کشته شدن هیچ مظلومی هم، خرسند نخواهیم شد؛ اما روی سخن با روان‌پریشانی است که گاه از وحشی‌گری استکبار شادند و گاه ناشاد! بستگی دارد به این که خوی حق‌ستیزی‌شان، چگونه ارضاء شود!

تسلیت به دولت داعشیِ فرانسه که سال‌ها پیش در الجزایر و شمال آفریقا، درس سفاکی به داعش داده بود و این بار، شهروندانش را قربانی و دست‌آویزی نو برای اسلام‌ستیزیِ بیشتر و بی‌پرواتر کرد؛ تسلیتی مزوّرانه و ریاکارانه است نه هم‌دردی خالصانه با مظلومان این فاجعه! 

پ.ن: برخی هم بهتر است به غافلگیر کردن مردم با بست‌های (ببخشید بسته‌های!) اقتصادی مشغول باشند تا بلکه روزی از کود عبور کنند! پیشنهاد می‌شود صبح‌ها هم قبل از هر تکاپو و حرکتی، دست و روی خود را بشویند...


مطالب مرتبط:

اخلال در دستگاه محاسباتی!
شعار نه غزه نه لبنان، این بار در عمل

خداجویی‌های اُموی

تولید ملی، اولین رکن حماسه‌‌ی اقتصادی

ضرب دستی عاشقانه!



نظرات  (۲)

  • رها جعفرنیا
  • با سلام و خسته نباشید. ممنونم از مطالب مفید و بروزی که در این سایت قرار دادید.
    بد نیست بدانیم این حوادث اخیر در فرانسه کاملا برنامه ریزی شده و توسط خود دولت فرانسه انجام شده و شکی نیس همان سناریویی که دولت آمریکا به بهانه مبارزه با تروریست و حوادث خود ساخته 11 سپتامبر اجرا نمود باز میخواهد توسط دولت فرانسه انجام شود . پس بهتر است آگاه باشیم و بیخودی برای این خونخواران و جنایتکاران دلسوزی نکنیم.
    پاسخ:
    سلام. زنده باشید.

    عرض شد که دولت فرانسه شهروندانش را قربانی و دست‌آویزی نو برای اسلام‌ستیزیِ بیشتر و بی‌پرواتر کرد؛ لذا این تسلیت‌ها هم مزورانه است...


    خدا جای حق نشسته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    /html>