هم‌قدمِ راوی

چرا «هم‌قدمِ راوی»؟

راوی قرآن ما، راه بلد است، آشناست
به جاده. دیری است که پرچم حق را
به دوشش نهاده‌اند؛ بایـد با او هم‌قدم
شویم تا گـم نشـویم... تا برسیـم... تا
عاقبت به خیر شویم.
قـرار اسـت «المتــقدم لـهم مـارق و
المـتأخر عنهم زاهـق» نباشـیم. قـرار
است «الـلازم لهم لاحـق» باشیـم...
هم‌قدمِ راوی باشیم.

هم‌قدمِ راوی در تلگرام باشید:
Hamghadameravi@

جنبش letter4u

طبقه‌بندی موضوعی
آخرین نظرها
  • ۲۸ تیر ۹۶، ۰۱:۲۳ - ...
    ali bod

یک منطق انسانی+پوستر

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ب.ظ

«تا قبل از این که این رژیم رسماً هم شناخته بشود و استعمارگرها آن را بر دنیا و بر منطقه تحمیل کنند، صهیونیست‌‌ها در فلسطین جنایت‌هاى زیادى کردند؛ لکن این ۶۶ سال، به‌‌ عنوان یک نظام سیاسى هر کار توانستند انجام دادند و هر خشونتى که به ذهن می‌گنجید که یک دولت می‌تواند نسبت به یک مردمى انجام بدهد، این‌ها انجام دادند؛ هیچ ابایى هم ندارند! این واقعیت رژیم صهیونیستى است؛ علاجى هم ندارد جز از بین رفتن این رژیم. از بین رفتن رژیم صهیونیستى هم به‌‌ هیچ‌‌وجه به معناى قتل‌‌ عام کردن مردم یهودى در آن منطقه نیست؛ یعنى این منطقى که امام بزرگوار مطرح کردند که "اسرائیل باید از بین برود"، یک منطق انسانى است؛ ما سازوکار عملى آن را هم به دنیا ارائه کردیم ... یک نظرسنجى و نظرخواهى بشود؛ یعنى یک رفراندمى انجام بگیرد؛ رژیم حاکم بر این منطقه را، رفراندم معین کند، مردم معین کنند؛ معناى از بین رفتن رژیم صهیونیستى یعنى این...

این رژیم وحشى و گرگ‌‌صفت که سیاستش این است که با مشت آهنین، با بى‌‌رحمى و سنگ‌‌دلى با مردم رفتار بکند و آدم‌‌کشى و کودک‌‌کشى و حمله‌‌ى به مناطق و ویرانگرى اصلاً برایش مهم نیست و انکار هم نمی‌کند،علاجش جز از بین رفتن و نابود شدن نیست.

اگر إن‌شاءالله آن روز فرا رسید و نابود شد که چه بهتر؛ [اما] تا وقتى که این رژیم جعلى سرِپا است و نابود نشده است، علاج چیست؟ علاج، مقاومت قاطع و مسلحانه‌‌ى در مقابل این رژیم است؛ در مقابله‌‌ى با رژیم صهیونیستى، باید از سوى فلسطینى‌‌ها دست قدرت نشان داده بشود. کسى گمان نکند که اگر چنانچه موشک‌هاى غزه نبود، رژیم صهیونیستى کوتاه مى‌‌آمد؛ نخیر! حالا شما نگاه کنید ببینید در کرانه‌‌ى باخترى چه می‌کنند! در کرانه‌‌ى باخترى که موشکى وجود ندارد، سلاحى وجود ندارد، تفنگى وجود ندارد؛ آنجا تنها ابزار و سلاح مردم، سنگ است؛ ببینید آنجا رژیم صهیونیستى دارد چه‌‌کار می‌کند!

... این‌‌جور نیست که اگر چنانچه دست قدرت در مقابل صهیونیست‌‌ها نشان ندهیم، آنها به کسى رحم کنند، ملاحظه‌‌ى کسى را بکنند، حق کسى را رعایت کنند، ابداً؛ تنها علاجى که تا قبل از نابودىِ این رژیم وجود دارد عبارت است از این که فلسطینى‌‌ها بتوانند قدرتمندانه برخورد کنند؛ اگر قدرتمندانه برخورد کردند، احتمال این که طرف مقابل - که همین رژیم گرگ‌‌صفتِ خشن است - کوتاه بیاید، وجود دارد؛ کما این که الان دارند با همه‌‌ى توان دنبال آتش‌‌بس می‌گردند؛ یعنى بیچاره شدند! آدم‌‌کشى می‌کند، کودک‌‌کشى می‌کند، قساوت بیرون از حد و اندازه‌‌ى معقول بشرى نشان می‌دهد؛ اما در عین حال عاجز هم هست؛ یعنى در یک محذور، در یک گرفتارى سخت گرفتار است؛ لذا دنبال آتش‌‌بس است...

این اعتقاد ما است که کرانه‌‌ى باخترى هم مثل غزه باید مسلح بشود... تنها چیزى که ممکن است از محنت فلسطینى‌‌ها بکاهد، عبارت است از همین که دست قدرت داشته باشند، بتوانند قدرت‌‌نمایى بکنند؛ والا با برخورد رام و مطیع و سازش‌‌کارانه، هیچ کارى به نفع فلسطینى‌‌ها انجام نخواهد گرفت و از خشونت این موجود خشن و خبیث و گرگ‌‌صفت چیزى کاسته نخواهد شد.»


مطالب مرتبط:

شعار نه غزه نه لبنان، این بار در عمل!

اشرافی‌گری و غزه!

نظرات  (۴)

سلام
خوشم همیشه دقیقا همون چیزایی رو میگه که بعضیا ازش واهمه دارن!
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

.......................................
چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.

اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
کلیپ های بازی در سایت آپارات
نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

لینک دانلود 1 :

http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

لینک دانلود 2 :
http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


**** ***** ** ** ******

***** ** **** ***************************

***** ** *** * ***************************


شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .
salam
allllllliiiiiiiiiiiiiiiii booooooooooood
avalesh nagereftam pichide booood dobare khondam gereftam matlaboooo
ba tashakooooor
پاسخ:
سلام. سلامت باشید.

خوبه!
سلام
باز هم متشکز از مطلبی که قرار دادید.بسیار عالی بود
پاسخ:
سلام. زنده باشید.

یا علی سلام الله علیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

/html>